Site menu:

Aktuálně:

Zprávy z Dark Elfa»


Nejlepší online hra: Dark Elf

Madarovy rady ze sloupku II.

15.10. 2012 Autor Madarův stín Komentáře Komentáře (0) Kategorie Tipy pro hru Hodnocení 0.00 Přečteno x1299

Soupis rad, které Madara háže týden co týden na sloupek.

V tomto díle se dočtete o využití many při startu, o tom, jak najít svého hrdinu v systému a dostanete i návod, jak co nejsnáze kouzlit bez vylepšeného sesílání kouzel.

 

Laxinátor


Mana při startu
 

Krom entů dostanou všechny rasy do vínku od štědrého stvořitele nějakou tu manu. A teď co s ní? Nechávat ji ladem je škoda. Ještě že nám hra dává dvě možnosti, jak s ní naložit (nepočítám verbování nazgulů, kdy je o ní jaksi nouze). První je prachsprostý prodej na tržišti. Druhá možnost je kouzlení. Tady se krapet rozepíši.

Ekvivalentem tržiště v magie je kouzlo Ukrást peníze (výnos cca 150-400 zlatek, padá náhodně). V případě že se rozmýšlíte, zda-li kouzlit kradky, nebo prodávat na tržišti je důležité si položit tři otázky. Budu v nejbližších dnech mít manu na víc, nebo ji naopak budu potřebovat získat? Vyplatí se mi prodat manu na tržišti? Očekávám, že trh půjde nahoru, nebo ne?
Druhou nejběžnější možností je kouzlení spokojeností/nespokojeností. Spokojenost je poměrně jasná - obyvatelé se vždy hodí. S nespokojenostmi ale opatrně, v první řadě je nutné "trefit" zemi, kam bude útočit soupeř a zároveň si být jist, že ho to zabolí. Nikdy neposílat nespokojenost do útoku lidem, nekromantům. Pokud za něco stojí, tak přeposílají útoky a pokud nestojí, tak je to plýtvání manou.

Co ještě tak můžete zakouzlit? Rozhodně doporučuji využívat rasových kouzel (strach, mlha lesa, magický šíp), které dokáží pěkně pomoci, či naopak uškodit soupeři, v rozjezdu.

 

Hledá se hrdina

Máte více nicků a nebaví Vás hledat hrdina, kterého zrovna potřebujete a jako na potvoru ho nemůžete najít? Půjčujete často hrdiny jiným hráčům a zapomínáte kterým? Tak potom se hodí mít uložené linky na hrdiny.

Jak je to možné? Každý hrdina má svoje identifikační číslo (přiřazeno dle pořadí, v jakém byli hrdinové vytvořeni), které se za žádných okolností nemění. Je jedno, zda-li hrdina změní majitele, nebo je přejmenován, svoje ID číslo si zachová.

Tím pádem není nic jednoduššího než si ve statistikách (statistiky - hrdinové) najít svého vyvoleného, rozkliknout si ho v novém okně a poté link (případně pouze ID hrdiny) ze stavového řádku zkopírovat (pokud se připojujete z různých míst, tak je praktické mít tento seznam např. na mailu) do obyčejného texťáku, či kamkoliv jinam.

Pro ujasnění. Tento hrdina má ID 65754.

 

Kouzlení bez VSK - Update

 VSK (vylepšené sesílání kouzel) je výborná služba, kterou plně doporučuji, nicméně někdy se stane, že ji nechcete použít (nehrajete pravidelně, rasa s malým limitem, atd). Každý kdo kouzlil 30 zemek po jedné ví jaká to je pruda.
V první řadě se vyplatí využívat kouzelní dle síly země (btw nikdy neházet kroupy do nulek - často se stane, že se někde potuluje pár zapomenutých vojclů - ale do "50"). Pokud ale chcete vynechat nějakou zemi (OMV, jde tam útok, hezké jméno země), tak je tu jedna věc, co Vám ušetří spoustu času. A to fakt, že když rozkliknete roletku zemí (~cíl kouzla), tak můžete "napsat" jméno dané země.

Př. Po stisknutí "d" se roletka přesune na Dahakan, pokud pokračujete "e", tak Dellkan, atd. Stejně tak se dají vybírat i kouzla, vládci ve svých roletkách.

Update
Atic mi poslal další variantu, jak si ulehčit kouzlení.

Klik na libovolnou zem, vpravo od nápisu "Vlastnosti této země" je malá ikonka kouzlení. Další klik a vyskočí okno pod záložkou magie s již vybranou zemí. Stačí jen dovybrat kouzlo (dá se použít finta s "psaním" jména země) a jít na další zem.

 

Hodnocení článku: Hodnocení 0.00, Hodnotilo 0 uživatelů