Site menu:

Aktuálně:

Zprávy z Dark Elfa»


Nejlepší online hra: Dark Elf

Pravidla a další nezbytně nutné pokyny

28.11. 2012 Autor Vali Komentáře Komentáře (4) Kategorie Fantasy Hodnocení 0.00 Přečteno x1735
Veškeré dotazy směřujte na adresu Valihrach@centrum.cz nebo do komentářů k DE Times.

Na konci každého herního dne mi pošlete stručné informace, kolik máte životů, zlatých, zkušeností a inventář všech vašich předmětů a bonusů (k útoku, obraně atd.). (Pro hráče drd je to jednoduchý osobní deník) a na závěr číselnou posloupnost kroků, jak jste šli. (Ukázka níže).

Každé kolo budeme hrát den hry (1 den=24 hodin ve hře), čas si počítáte sami, za prvé ho rozhodně nesmíte přepísknout a za druhé je třeba si uvědomit, že musíte minimálně osm hodin spát, může se stát, že jeden den spát nebudete (ale může to být pouze jednou za tři kola). Stejně tak si hlídejte stravu, vaše postava nemůže hladovět. Nosnost hrát nebudeme, ale hlídejte si, že Vaše postava nemůže nést deset mečů, stejně jako nemůže mít na zádech dva velké vaky, pak jedině koupit mulu. Dostáváme se k nákupům, všechny ceny přebíráme z jednoho webu, zde je odkaz. http://pepasweb.wz.cz/zbrane1_cz.htm

 

(SZ je Síla zbraně, která se Vám příčítá k útočnému číslu!) 

a kdo by doma neměl kostku, zde si můžete nechat číslo vygenerovat.

http://dewolfe.czechian.net/drd-download.html

Z ceníku je důležitá jen cena zbraně, obranné číslo a útočné číslo. Pokud není za cenou uvedená měna jde o zlaté, pak tam jsou věci ještě ve stříbrných a měděných. (10 měděných=1 stříbrňák, 10 stříbrných= jeden zlaťák)

Jak správně odeslat formulář na konci každého dne

Stav:
Skřet - 9žt
úč 2
oč 2
Zkušenost: 300

Vybavení:
Nůž
Jídlo - 6 dní
Voda - 0 dní
2zl

Postup:

0 -> 31 -> 35 -> 34 -> 11

Tohle je deník jednoho z vás ukázkově vyplněný, chybí už jen součet hodin za ten den, čím lépe budete vyplňovat formuláře, tím bude hra kvalitnější a bude vás více bavit.

Btw. Rodová zbraň je ta, s kterou máte bonus, neznamená to však, že jí máte hned od začátku, musíte si jí někde koupit.



Souboje

Je třeba si uvědomit, že také můžete zemřít, těch možností nebude mnoho, ale i tak bych neprovokoval barbara na třetí úrovni hodem kamene do jeho hlavy, zvláště když ten kámen byl mou poslední zbraní. Vaše útočné číslo (dále jen ÚČ) v boji zjistíte tak, že vezmete úč vaší postavy a přidáte k ní úč vaší zbraně a plus speciální vlastnosti zvedající sílu. V případě holých rukou se počítá síla zbraně -3, ostatní síly zbraní můžete nalézt v ceníku zbraní na výše uvedeném odkaze. Vaše obranné číslo (dále jen oč) zjistíte tak, že vezmete obranu vaší rasy, připočtete zbroj a další věci. Sílu, obranu, počet životů a kdo má iniciativu (tzn. kdo útočí první) se vždy dozvíte na daném místě příběhu. Ten kdo útočí, hodí 1x6k (znamená jedenkrát šestistěnnou kostkou) a přičte k hodu svůj celkový útok. (když padne šestka, hází se znovu, může padnout třeba desetkrát za sebou, to je buď smůla nebo štěstí). Pak si hodí na obranu obránce, přičte svůj hod 1x6k k svému obrannému číslu. Pokud útočník vyhrál, obránce si odečte rozdíl obou hodů od životů, v případě, že má 0 a méně je mrtev. V případě, že obránce přežil nebo ubránil, může buď utéct a nebo útočit-tím pádem se role mění a postup se opakuje, doku jeden z bojovníků není mrtev nebo neuteče z boje, případně se nevzdá ve speciálních případech.

Př. Jsem elf úč 0 oč 2 a mám šest životů. (v tomto případě nebudeme hrát na to, že zblízka se nesmí útočit střelnými zbraněmi-Legolas to taky uměl- ale jen dáme postih na útok minus 1). Mám dlouhý luk, což mi jako rodová zbraň zvyšuje úč o +1 a oč také o plus 1. Vběhnu do jeskyně, kde je kostlivec úč 5, oč 1, počet životů 3. Útočí kostlivec. Já mám oblečení to je oč +1 a obranu v základu 2, takže dohromady tři. On útočí: Hází na 6k trojku, takže má 8. Já se bráním lukem, takže mám (2 základ + 1 oblečení +1 rodová zbraň=4,neodečítáme postih za luk pro znalce drd) Házím trojku. On má dohromady 9, já 8, takže ztrácím jeden život. Teď mám kolo já, útočím: úč 0 (rasa elf) +5 (v tabulce síla zbraně dlouhý luk 5, útočnost hrát nebudeme) -1 (jsem blízko) +1 rodová zbraň =5
on: oč:1(základ kostlivce), házím šestku a po ní dvojku, takže mám 8+5=13,on hází šestku a jedničku, tzn. 7+1=8.....13-8, ubírám mu pět životů, je mrtev, získávám za něj zkušenosti a pokračuji dál ve hře.

Doporučuji si zavést papír a tam si vše psát. Například čas, za každou činností budete mít uvedeno, kolik vás stála času, abyste se stihli vrátit do noclehárny atd. Spaním, se Vám přičítají +2 životy a magy pokud na ně máte nárok (bude upřesněno pouze pro nekromanty a mágy). Životy se takto pouze doplňují a nikdy nemůžete jít na svůj základní rámec.

Zkušenosti a úrovně
Za většinu činností sbíráte zkušenosti, v případě, že nasbíráte 500 zkušeností se dostáváte na další úroveň, což kromě specialit znamená, že si přidáte jedna k oč a úč a hodíte si jedenkrát 6k (šestistěnná kostka) na životy a tolik si přidáte, to bude vaše nové maximum. Avšak jen získat zkušeností nestačí, musíte se nechat vyučit od mistra svého řádu, který vás za poplatek zlatých vyučí, trvá to 8 hodin času.

Na každý level je potřeba ten předchozí krát dvě a to celé krát 1.1.

1. uroven-0zk

2.uroven-500zk

3.uroven- 1100zk

4.uroven- 2420zk

5.uroven-5324zk

Vyučení mistrem stojí dva zlaté

FAQ-často kladené otázky: 

* Iniciativu určuje příběh a je všude napsána,

* Životy si doplňujete spánkem pouze dva,

* Rodovou zbraň si musíte koupit,

* Na útočnost si nehrajeme,

* Vitězem se stává ten, kdo jako první zjistí, kdo je nejmenovaným vládcem Darkelfa, pomůže mu v jeho poslání a navíc v závěru porazí ostatní hráče (online souboj) a pokusí se mu v tom zabránit.

* Pokud Vám dojde čas v ten den, tzn. nespali byste osm hodin, nebo jsem Vás probudil dřív, měli byste to dospat, tak při činnostech, kde nebojujete se prostě můžete někde vyspat, uvedete to jako koncový bod Vaší cesty a napíšete, kde chcete přespat (něco si můžete vymyslet)

*Vyučení mistrem stojí dva zlaté

*Na každý level je potřeba ten předchozí krát dvě a to celé krát 1.1.

1. uroven-0zk

2.uroven-500zk

3.uroven- 1100zk

4.uroven- 2420zk

5.uroven-5324zk

*Obrana zbraně se počítá, pokud není záporná, pokud je záporná (střelné zbraně-počítám to jako nulu)

*Životy lze léčit pouze spánkem a to dva za spánek. Ani mistr, ani nic jiného. Pokud se jdu vyučit a mam max. 8 životů a aktuálně 5 životů a hodin na kostce šestku, tak se můj maximalní počet zvedá na 14 a momentálně mám 11 životů.

*Velikost si počítejte B, při koupi zbroje.

*Hod 10K (desetistěnnou kostkou). Házíš na procento, zda se ti něco povede nebo ne. Musíš hodit pod X procent (To je vždy napsáno kolik na daném místě). Házíš dvakrát, první číslo jsou jednotky a druhé číslo desítky. 00=sto procent. Pokud hodíš 9 a 4, máš 49%, tvým úkolem je hodit číslo menší, než je na daném místě napsané. (pokud nemáš kostku, použij ten skript, co jsem dával na net v sekci pravidla)

*Nedostatek vody a jídla:

V přípasdě, že Vaší postavě dojde voda nebo jídlo, ztrácíte život za každé celé kolo bez jedné z těchto propriet a spánkem se Vám nedoplňují životy. Pokud budete tři kola bez vody, Vaše postava umírá, v případě, že budete 7 kol bez jídla dochází opět ke smrti postavy. 

 * Někdy je používán pro přechod mezi body pojem "bod", jindy pouze zkratka b.

 

*Den začíná v 8.00 a končí o půlnoci, pokud není stanoveno jinak tak od půlnoci do 8 spíte.

 

* V případě, že jsou uvedeny dva časy, tak se sčítají, je to proto, že třeba V8m hodinu trvá práci najít a pak jí dvě hodiny provádíte, v případě nesmyslnosti mi napište, o které vbody se jedná.

 

*Iniciativu určuje příběh, někdy je na ní bonus za rasu

 

* Později se v příběhu objeví přesvědčení. Začíná se na neutrálním. Přesvědčení by mělo ovlivňovat, jak se Vaše postava chová. Stupni je ZZ - Zákonné zlo, ZmZ- Zmatené zlo, N- Neutrální, ZmD - Zmatené dobro, ZD, Zákonné dobro.

 Pravidla pro tohle nejsou striktní, ale ZD nedokáže např. zabít člověka, pokud ho člověk neohrožuje. ZZ nemá problém zabít koholiv, jednat podle apod. Přesvědčení se může měnit dle Vašich činů, nevybíráte si ho a je možné, že se nebude měnit vůbec.

* Jídlo u sebe může mít hrdina až na 14 dní. 

 

* Obvyklost zbrani: Ve vetsich mestech (Kythie, kralovstvi barbaru) je 3, v mensich (osada elfich lovcu, kraj klenotniku apod.) je 2. 

 

*Doplnění vody: Pokud budete na místech, kde se běžně vyskytuje voda, můžete si jí doplnit výměnou za čas. Řekněme např. v jeskyni voda na dva dni za hodinu.

 

*Jídlo se kupuje v ceníku v sekci předměty.

 

* Návrat v příběhu: Častokrát se Vám stane, že utečete ze souboje a pa se chcete vrátit na místo, kde jste skončili, je to možné a stvůry, které už jste jednou porazili znovu neporážíte,, vrátíte se do souboje, kde jste utekli a hrajete ho celý znova. Budeme to brát tak, že další okolnosti se nezměnily. 

 

* Zvláštní schopnosti: Vaše postava se může během příběhu zlepšévat v určitých dovednostech a pak při hodech kostkou bude mít větší šanci na úspěch, tyto informace uvádějte do deníku, většinou jsou napsány kurzívou názvy těch schopností. Jde o sledování / pozorování, obezřetnost, kradení, šplhání, získání důvěry, plazení apod. 

Hodnocení článku: Hodnocení 0.00, Hodnotilo 0 uživatelů