Site menu:

Aktuálně:

Zprávy z Dark Elfa»


Nejlepší online hra: Dark Elf

Madarovy rady ze sloupku VI

21.1. 2013 Autor Madarův stín Komentáře Komentáře (0) Kategorie Tipy pro hru Hodnocení 10.00 Přečteno x1543

Dnes je ten čas, kdy přicházím s další kopií Madarových rad ze sloupku.

Tentokrát se můžete těšit na dva tipy ohledně stavby Hospoda a jeden věnovaný kryptám.

 

Laxinátor


Tipy a triky - Hospoda
 

Hospoda je nejnovější stavbou ve hře. Krom možnosti povolat hrdinu má jednu velmi zajímavou vlastnost - slevu verbování jednotek (týká se pouze zlata, neovlivňuje cenu many).

Z nápovědy: "Opilí vojáci se nechají zverbovat za méně zlatých. Snižuje o 1/3 cenu zlatých za vojáky."

Hospoda se v podstatě vyplatí kupovat skoro vždy, pokud počítáte s větším verbem jednotek v dané zemi (zejména platí pro nákup/propuštění třetích jednotek, s výjimkou mága a temného elfa).

Pro lenochy přesný počet jednotek, který je minimální, pro navrácení investice do hospody:
cena jednotky (před slevou).......minimální verb (neplatí pro skuruty!)
200.....................56
160.....................70
150.....................75
120.....................94
100.....................114
60.......................186

Příklad výpočtu:
5000 (nákup hospody) - 1250 (prodej hospody po verbu)= 3750
3750/[(cena 1 jednotky)/3]= minimální verb

Pro skuruty je odlišný vzorec kvůli vyššímu zisku z prodeje.
5000 (nákup hospody) - 2500 (prodej hospody po verbu)= 2500
2500[(cena 1 jednotky)/3]= minimální verb

 

 Tipy a triky - Hospoda podruhé

Nedávno byla řeč o slevách a nyní k druhé schopnosti hospody - povolávání hrdinů.
Z nápovědy: "Máš-li v pekle hrdinu, skrze hospodu si ho můžeš přivést do této země. Povoleno je přivolat pouze jednoho hrdinu za věk!"

De facto jsou tři způsoby, jak povolání smysluplně využít (pomineme-li samotné expení druhého hrdiny).

Prvním je povolání hrdiny s rasovým bonusem na soupeře. Jednoduché, efektivní (20% k útoku s hrdinou, pokud má bonus na rasu hráče, na kterého jde útok). Možným využitím je i fingovaný útok - povolání hrdiny a neútočení. Velmi účinné a nápomocné po celou dobu věku.

Druhým využitím v boji je povolání hrdiny obranáře. Extrémně efektivní v den povolání, později slábne. Pokud není na strategicky důležité zemi, tak se prakticky mění v další pevnost v dané zemi. Ideální povolat zhruba mezi 3.-6. dnem, kdy se rozhoduje kdo bude mít navrch v boji.

Třetím (nebojovým) využitím je povolání mága na SK. Samozřejmě platí, že čím dříve přijde do hry, tím lépe. Nicméně rozhodnout věk může i povolání mága (či mágů od spoluhráčů) den - dva před koncem ligy v případě těsného boje.

A upozornění na závěr: Hrdina je viditelný v okamžiku příchodu do země.

 

 Tipy a triky - Hledání krypty

Pokud chcete mermomocí jít na zemku s kryptou (co si budeme nalhávat, jedna krypta v prvních dnech může rozhodnout celý věk. Ale co když není z mapy jasné poznat, ve které zemi je?

Stačí jedno kliknuti na ikonku krypty a v levé liště (odkud např. odesíláte útoky) se objeví popis krypty. Vedle jména krypty (např. Elfí krypta) je "oko". Po kliknutím na něj se znovu načte mapa a zem s kryptou je označena žlutým čtvercem.

Hodnocení článku: Hodnocení 10.00, Hodnotilo 1 uživatelů