Site menu:

Aktuálně:

Zprávy z Dark Elfa»


Nejlepší online hra: Dark Elf

Madarovy rady ze sloupku VII

4.2. 2013 Autor Madarův stín Komentáře Komentáře (1) Kategorie Tipy pro hru Hodnocení 9.25 Přečteno x1539

Tak a je to tady, vycházejí v pořadí již sedmé rady od strýčka Madary.

V tomto vydání se můžete dočíst něco o útočných artefaktech, o magické smlouvě a také o přesouvání jednotek.


Tipy a triky - Přesun jednotek
 

Z nápovědy: "Přesun vojsk: přesune vybranou část tvé armády do jiné země. Pozor! V cílové zemi musí být dostatečný počet volných - neobydlených domů, jinak nelze vojsko přesunout!"

Ale co když jsou domy drahé, děti moc jedí a já nemám za co stavět? Počet volných domů se počítá v okamžiku odeslání přesunu. Pokud je v tu chvíli dostatek domů, tak se odešle a o přepočtu se později vyhodnotí, bez ohledu na aktuální počet volných domů (pokud nejsou volné domy, tak vojáci dorazí a místo jim uvolní obyvatelé).

Vyplatí se využívat této možnosti, pokud máte jednotky v zemi, kde jsou nepotřebné, ale hodily by se v sousední zemi, kde zrovna máte volné domy (před odtahem, nenarodili se obyvatelé po předchozím útoku). Zadám přesun, odehraji kola a v zemi, kam míří přesun, naverbuji jednotky a odešlu do útoku, čímž uvolním místo pro přesouvané jednotky.

Pozor! Mágové v přesunu neprodukují manu.



Tipy a triky - Magická smlouva

"Zvyšuje příjem many zemím, které ji uzavřely. Je to oboustranně 20% vyprodukované many sousední země." (z nápovědy)

Účel vcelku jasný, many není nikdy dost a proč ze zisku země nevyždímat ještě 20% navíc. Účel jasný, ale provedení mnohdy pokulhává. U magické smlouvy jsou důležité tři věci (předpoklad, že se buduje magie po magických centrech):
- vybrat vhodnou zemi
- myslet na nastavení smlouvy den dopředu (případně v kombinaci s příznivým kouzlem - magické klima, požehnání)
- rozhodnout, s kterými zeměmi mít obchodní, a s kterými magické smlouvy

Vhodnou zemí je země s bonusem na manu a co největším počtem sousedních zemí (samozřejmě s dostatkem obyvatelstva v ní). Čím více sousedních zemí, tím více magických smluv můžete nastavit.
Prioritně nastavovat magické smlouvy se zeměmi s mágy, poté se zeměmi, kde je málo obyvatel (a tedy generuje málo zlata - malý zisk z obchodních smluv) a nakonec se zbylými.

Za rasy s vysokým žoldem třetích jednotek (vícekolové rasy povětšinou) se vyplatí nastavovat magické smlouvy i s zeměmi, které neprodukují žádnou manu, na úkor zisku zlata.Při rozhodování o tom, jestli obchodka/magická doporučuji brát v úvahu také kurs na tržišti.



Tipy a triky - Artefakty na útok

Nedávno se LP rozhodl k 50% slevě na opravu zkompletovaných artefaktů. Teoreticky by se tak měly státi atraktivnějšími nejlevnější sety. Jestli se jejich výskyt zvýší, toť otázkou, nicméně nepochybuji, že se objeví podstatně více vyšších setů.
A to zejména elfí set bude nepochybně hodně populárním.

Momentálně nejvýhodnější (+6/+6%, 20 DEKů oprava) kombinací na útočného hrdinu byl Dark elfí hůl a Noldorský luk, o kapku méně exkluzivní variantou byl Angmarský meč a Noldorský luk (+5/+5%, 12 DEKů oprava).

Nastavením poloviční opravy kompletního setu se do hry dostal elfí set. Poměr +6/+5% za cenu 16 DEKů je ještě vylepšen dalšími drobnými bonusy.

Suma sumárum, nejlepší kombinací (z výše uvedených možností) útočných artefaktů zůstává DE hůl a luk (+6/+6%, 20 DEKů). Absolutně nejlepší kombinací představuje DE hůl, Svatováclavská koruna a Královský dekret (+6/+9%, 48 DEKů), jestliže nepočítáme kronikářský brk (v tom případě +8/+10%, 33 DEKů).

Hodnocení článku: Hodnocení 9.25, Hodnotilo 4 uživatelů