Site menu:

Aktuálně:

Zprávy z Dark Elfa»


Nejlepší online hra: Dark Elf

Madarovy rady ze sloupku X

12.11. 2013 Autor Madarův stín Komentáře Komentáře (0) Kategorie Tipy pro hru Hodnocení 0.00 Přečteno x1348

Jubilejní desáté rady (jak jsem je zkopíroval z archivu)... byl by důvod oslavovat, kdyby se některé z Madarových Tipů neztratily v systému. Kolik jich chybí, to vám nepovím, ale pár jich, bohužel, bude...

 

Dnes se můžete těšít na osvětlení nesrovnalostí z nápovědy ohledně destruktivních kouzel, na rozborku a sborku pravého verbířského stanu (nic pro skauty) a na pár rad, kam strčit hrdinu v prvních dnech věku. Takže to je info jak pro pokročilé, tak pro nováčky. Ideální výběr.


Přesná procenta destruktivních kouzel
 
Nenechte se oblbnout nápovědou, procenta jsou vždy stejná (pevně naprogramované), rozptyl nulový.
 

Blesk - zabije 5% vojska země.
Bouře - zabije 5% vojáků a 5% obyvatelstva země.
Černá smrt - zabije 20% obyvatelstva země.
Smrtící démon - zabije 15% vojska země.
Uragán - zničí 30% domů v zemi.
Zemětřesení - zničí 10% domů v zemi, zabije 10% vojáků a 10% obyvatelstva země.

 

Verbířský stan

Z nápovědy: "Tuto stavbu mohou stavět pouze Barbaři. Za každé odehrané kolo je naverbována zdarma jedna jednotka druhého stupně. Stavba postupně zverbuje veškeré obyvatelstvo země. Tuto stavbu umějí používat (ne stavět) Lidé."

I přes ne úplně dávné snížení ceny není stan určený do začátku, kdy by byl logicky nejsilnější. Kdy ho tedy použít? Pomineme-li akční ligy, tak to je stavba do střední a pozdější fáze věku (samozřejmě není pravidlem).

Obvykle se považuje Verbířský stan za slabou stavbu, nicméně je to jediný způsob ve hře (chudobinec je v tomhle ohledu velmi pochybný), jak z ničeho (země s dvojitou nespokojeností, případně země s velkým počtem domů a normální porodností) vydolovat 7-x dvojek. Zejména se hodí při vyměňování zemí, kdy soupeř postupně ztrácí vojáky, zatímco barbar je povětšinou na nule, nebo sílí. Naprosto neocenitelný je po Soudném dni.

Drobnou výhodou je i fakt, že krom lidí nikdo stavbu nevyužije, takže případná ztráta příliš nemrzí.

Fungování mechaniky s obyvatelstvem: Pří odkliknutí kola se nejdříve počítá přírůstek obyvatelstva a poté se rekrutuje berserker.

Př.: Pokud je v zemi nula obyvatel (nespokojenost - porodnost 1 se sýpkou) a postavíte stan i sýpku, tak je daný obyvatel po odtahu zverbován a v zemi je tedy +1 berserker a opět nula obyvatel.

 

První dny a co s hrdinou

Co si budeme nalhávat, dnes je hrdina s nějakým tím železem a pár procenty do útoku naprostým základem všech rozjezdů. Přesto s ním někteří hráči vyvádějí psí kusy. Takže tři rady pro úspěšný start věku (dvě začátečnické a jedna pokročilá):

- Nezapomínat na počítání s procenty hrdiny, abyste náhodou nepřepálili atak.

- Když máte na výběr ze dvou zemí odkud poslat útok, vždy volte možnost s hrdinou, pokud není extrémně nevýhodná - šetříte náklady na verb, obyvatelstvo a žold.

- Posílat hrdinu na země s nejsilnější obranou (tj. největší bonus do obrany) - minimalizuje ztráty jednotek.

 

Samozřejmě tyto zásady nejsou absolutní, vždy se řiďte zdravým rozumem.

 

Hodnocení článku: Hodnocení 0.00, Hodnotilo 0 uživatelů