Site menu:

Aktuálně:

Zprávy z Dark Elfa»


Nejlepší online hra: Dark Elf

Komentáře k článku:

Zloději, žoldáci a Strážci - 12.díl

30.9. 2010 - 17:19 Autor Laxinátor Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat
Zejtra ho tam dám...
30.9. 2010 - 00:01 Autor Jan III. Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

No, tohle je speciální a dost složité kouzlo, které... Ne. Ne, neřeknu.

29.9. 2010 - 23:38 Autor BloodTears Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Tak nemel a schval dalsie pokracovanie zoldakov.

Inak Jane, bonzni, co robi ocarovany zamok? 

28.9. 2010 - 19:59 Autor Laxinátor Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat
Admin možná sem, ale jen schvaluju články. ;-)
28.9. 2010 - 18:36 Autor Jan III. Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Kouzel, která se absolutně minou účinkem se dočkáš, toho se neboj. Minimálně jeden takový souboj plánuju. A abych byl fér, tak v něm Izidor zvítězí. :-)

28.9. 2010 - 18:31 Autor BloodTears Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Od čoho si admin? :)

 

No nevšimol. Podla mňa je Izidor schopný, len tá potupa ho tak trochu vzala. Pozri si, ako by si sa citil, kebyze ti niekto zdrhne s niecim cennym a ešte ti usekne ruku??

 

Takže Jane, povinne nejaký ten bcfr 

28.9. 2010 - 18:18 Autor Laxinátor Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Člověk tady není ani 20 hodin a už to tady zaspamujete... Kdo to má pak pročítat kruci?!

 

Zesraný kouzla nejsou špatný a BloodTearssi asi nevšimnul, že Jan dělá z Izidora docelaneschopnýho blbce, co wse dostal do funkce náhodou. Ať už naschvál nebo nechtěně.

27.9. 2010 - 23:24 Autor Jan III. Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

No Strážců je víc a každý hlídá něco trošku jiného, trošku jiným způsobem a pochopitelně někde jinde.

No jo, teď jsem si uvědomil, že Caldoran není strážce, ale jakýsi... představený té "Rady." V tomto směru mám stále ještě volné ruce. :-) Ale mám tu jiného Strážce-válečníka. V příběhu už se objevil, ale jeho totožnost neodhalím.

27.9. 2010 - 23:09 Autor BloodTears Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Z kontextu vyplýva, ze Caldoran nie je Strážca. (Máš vetu, pred pár tydny sem byl povysen na Strazce ... bla bla bla.... usadil som sa v domku a rozmyslal co dalej....)

Nie je tam spomínané, my sme sa schovávali ale ja, takze cakam, ze Strazca bude len jeden. Ak by ich bolo viac a chranili tak vzacnu vec, tak by podla mna mali sluzby

 

To o očarovanom zamku som si tipol. Ze ak zabijes niekoho tou dykou, kamen pohlti jeho dusu. Celkem by mi to tam stimovalo :)

27.9. 2010 - 23:02 Autor Jan III. Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

No, ne každý Strážce je mág. Takový Caldoran nevyčaruje ani jiskru. 

A na to pohlcení duše jsi byl prosimtě kde?

27.9. 2010 - 22:34 Autor BloodTears Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

U izidora ani nemozes pocitat s backfirom. Bol zvoleny strazcom, takze musi ovladat magiu na hooodne vysokej urovni, tu sa s bckfr ani nepocita.

 

Skorej napriklad u mlhy docasne oslepenie alebo podobne magicke katastrofy. Alebo ocarovany zamok moze hodit bcfr a pohltit dusu Izidorovej sesternice :) 

27.9. 2010 - 21:57 Autor Jan III. Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Ano, nad tím jsem uvažoval. Sice ne zrovna u mlhy, ale jelikož sesílání kouzel je vlastně hromadění energie a její usměrnění či přetvoření do požadovaného efektu, mohlo by se to opravdu snadno zvrtnout. Buď oslabením kouzla, které jsme už viděli, nebo nějakým náhodným efektem, nejčastěji výbuchem. Ovšem v tomto směru je magie dosti nevypočitatelná a záleží také na tom, jaké kouzlo jsme chtěli seslat. Například u teleportace by to dopadlo přesunem na úplně jiné, nechtěné místo (klasika). U takových blesků, ohně a jiných bojových kouzel by to zase vyústilo ve zranění sesílatele. Ale jak říkám, v tomto směru je magie nevyzpytatelná.

Jenom nevím, kde to použít. Zatím mám dopředu naplánované dva Izidorovy magické výstupy a tam se mi backfire absolutně nehodí.

27.9. 2010 - 21:48 Autor BloodTears Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat
Inak dalšia vec, ako mag-amater by mohol byť sem tam nejaky backfire. Proste ze nie vzdy mu kuzla vyjdu. Napr. mlha mohla posobit len čiastočne alebo pod.  Vies co myslim
27.9. 2010 - 20:59 Autor Laxinátor Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat
No, už jsem mu dřív psal, aby se dalo kliknout na účet a vidět tak všechny články toho hráče a on odpověděl, že dělá na nových stránkách. S tím, že se jich těko dočkáme.
27.9. 2010 - 20:54 Autor Jan III. Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Právě k něčemu takovému došlo.

PS: Ale ty diskuse fakt nejsou špatné. Co takhle ukecat Listera, aby tu zřídil fórum?

27.9. 2010 - 20:51 Autor Laxinátor Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat
No nemyslel jsem, aby nafoukli toho skřetího mága, ale šlo jen o příklad. Taková neřízená nebo jen částečně řízená magie se k amatérovi hodí líp.
27.9. 2010 - 20:46 Autor Jan III. Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Mlhu i Štít jsem teda já osobně přiřadil spíše k Přírodní Magii. Elementární používá Izidor, když metá oheň a blesky. Ale ono je to mnohdy na hraně. Dělení nemá praktický význam a vzniklo až dodatečně, pro nějakou tu možnost klasifikace kouzel, kvůlli výuce. Že by někdo uměl jenom sesílat nekromacerská kouzla a neuměl vůbec elementární, se nestává.

Dorůstání vlasů a nafukování příbuzenstva by mi asi neprošlo. To by nejspíš náleželo do Proměn a tady mám zatím nepsané pravidlo, že...

proměna živého v neživé - možná, ale nevratná, například zkamenění

proměna živého v živé - možná, ale složitá a v omezené míře

proměna neživého v živé - nemožná, vyhrazena bohům

proměna neživého v neživé - možná, téměř bez omezení

Také je nutno dodat, že většina proměn je pouze dočasná a že do skupiny živé se počítají i potraviny, voda a rostliny. Takže kámen na chleba neproměníte.

27.9. 2010 - 20:37 Autor Laxinátor Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat
No tak to máš složitý, ale ne nemožný. Uvidíš, třeba tahle podmínka nebude tak vyžadovaná.
27.9. 2010 - 20:25 Autor BloodTears Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat
ja mam niečo ako zrodenie drakov, takze tam moc mena nemam. Ale skusim to nejako vtesnat. Ale este neviem ako
27.9. 2010 - 20:14 Autor Laxinátor Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

No, oni jsou jako rodina, na rodinu nic nevykecáš jen kvůli prospěchu, ani když je to rodina čorek.

No vidíš a Celtus nekromantil bez jakéhokoliv výcviku. Ale dík, žes mi to tou nekromancií připomněl, tam byla jasná ukázka toho, že stačí silná emoce jako žal a láska a kouzla jdou sama. I když to zrovna nemáš v plánu.

 

Jak jste na tom s tou soutěží, já už svojí povídku poslal. BT: Stačí změnit jméo jedné země na jméno nějaké zeměmapy DE. Já to pak možná udělámopačně, změním jména zemí z DE na jména vymyšlená a pak to použiju. Ale nevim, zatím mi to do žádnho období historie nezapadá. Leda do nějakého sklonku všech věků.Mimochodem hádejte, jaká rasa zde má hlavní roli? :-)

27.9. 2010 - 19:36 Autor BloodTears Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

to lax.: No práve ten štít by mi posobil emočne. Máš strach a nevieš ako tomu zabranit, rychlo treba nejaku ochranu. Viď Rhonin vo Warcrafte (vybuchol strop, on zoslal emočne štít).

 

Mlha už by chcela skutočne premýšlat nad dosledkami ale de facto je to elementarna magia a ta sa podla mna vzdy ovlada najlahsie. Omnoho lahsie ako napriklad ovladanie mysli/tela alebo nedajboze nekromancia. Takze to zvladnutie zivlov bych videl taky ok.

 Ako vravím, mne skorej nesedí, že su taký vyrovnaní vo všetkých smeroch. Napr. vzdorujúci Ivan a podobné záležitosti. Proste podla mna taky lapko to vykeca skor aniz by povedal švec.

Ale tie debaty su fakt fajn. 

27.9. 2010 - 19:04 Autor Laxinátor Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Já myslel svitky spíš jako návody, ale "Návody jak kouzlit" nezní tak kchúl.

 

No a to jsou taková neemoční kouzla. Nebo aspoň mlha. Štít je emočnější. V tomhle bych dal příklad u takového HP. Nafouknutí tetičky, extrarychlé dorůstání vlasů, sklo, co zmizí, to jsou kouzla o emocích. Někdo mě štve, tak něco udělám, mám strach, tak se něco stane... Po nějakém cvičení to může být promyšlenější a cílené, jako třeba štít. Ale i ten by měl být nekvalitní. Myslím ještě míň, než ten v horách.

 

Můj koncept magie je ještě trochu jinačí. A nejvíc mě sere Paolini, svým dementním vědeckým přístupem ke všemu včetně magie to zavařil lidem s fantazií a až moc dokreslil těm vědcům, co na všechno chtěj exaktně vykalkulovanou odpověď, a proto je můj druhotní cíl co se koncepce fungování magie týká obrátit jeho vysvětlení naruby.

 

Proč se kruci nevedou takovýhle diskuse vždycky? Tomu říkám tvůrčí záležitost, to pomáhá víc, jak nějaký líbí se mi a nelíbí se mi, na což je odpověď: Ale já to tak nechám, bude to tak!

27.9. 2010 - 16:53 Autor Jan III. Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Používám trošku odlišnější systém magie. Nepoužívají se svitky a ani magické knihy. Magie je vlastně tvoření nečeho z ničeho, kdy základním formujícím nástrojem je síla vůle, případně emoce. V podstatě nejsou třeba žádná gesta, ani slova, nedejbože hůlky. Pomáhají sice při sesílání kouzla, ale nejsou podmínkou. Proto je možné, že když proti sobě budou stát dva špičkoví, epičtí kouzelníci ve stylu Gandal vs. Saruman, budou stát každý v jednom rohu arény, se založenýma rukama a mezi nimi lítají kouzla. Není to o gestech a zaklínadlech, ale síle vůle a o tom, co chci.

Minerva je v tomto směru samouk, který se naučil magii sám. Není tak schopná jako třeba Izidor, ale něco v ní je. Moc toho neumí, ale používá to dobře. Zatím sesílala vesměs jen 2 různá kouzla. Mlhu a Štít.

27.9. 2010 - 14:30 Autor Laxinátor Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat
No v tomto stojím zase za Janem. Mě jejich vlastnosti sedí. Není to sice typický prototyp tří zlodějů, ale z psychologického hlediska a z na to navazující historie postav je jejich chování minimálně ppavděpodobné. Chování mají ok, ale jejich schopnosti až moc převyšují to, co by teoreticky měli umět. Minimálně tedy Minerva, protože je těžký se učit magii bez učitele a  až na pár nakradených svitků se ani z čeho učit neměla. A dostat se ke zmíněným svitkům by ale neměla být žádná sranda, takže pokudvůbec nějaký sehnala, bylo jich málo. Ale kdybych nad tím nezačal hlouběji dumat, ani bych na to nepřišel. A chyby, který nejsou vidět jsou jen poloviční. :-)
27.9. 2010 - 00:33 Autor Jan III. Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat
Avalonský meč není špatný, ale bohužel mu chybí živelný útok. Proti takovému Ohnivému muži je zcela nanic. Proti Tirokům jsem ho tedy raději nezkoušel. Místo nich šly dva meče na duchy.
27.9. 2010 - 00:09 Autor BloodTears Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat
To ja som pekne narval Rogenovi štít božej ruky a avalon, Yardusovi ten štít z podzemia, postavil dopredu a Tirokovia mali po prdeli. Spoza nich cela skupina palila dle libosti
26.9. 2010 - 23:51 Autor Jan III. Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Pleteš se. Na Brány Skeldalu jsem nezanevřel dodnes. Yarduse jsem měl taky zezačátku spíše jako mága, ale později z něj byl spíše bitevní mág. Kowernigova kutna, meč na duchy a boty štít z oceli avalonů udělaly své. Kolikrát rozdával větší rány, než jiní. Ale ani válečníci nezůstali bez kouzel. Stačil backfire Malý růžový slon a bylo vymalováno i s Tirokem. :-)

Že se umí rvát je jaksi samozřejmost. Půlka z nich prožila svůj život na ulici a Ivan má zase školu od otce, nižšího šlechtice. A všimno si, že ve většině případů volí především útěk. V Izidorově domě, v hospodě s Martenem, na rozcestí taky nakonec zdrhli, v lese tuplem a v horách přerušili útěk jen kvůli Goldarovi. A co se týče povahy, je to spíš, držíme spolu. Jsou sehraná parta, ne Společenstvo prstenu, které se dalo dohromady spíše z nutnosti a kde přátelské vztahy teprve vznikaly. Zloději se znají už pár let.

26.9. 2010 - 22:54 Autor BloodTears Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Jane jane, tak si sa ochudil o radost bran skeldalu

 

Pretoze neslo mat vsetkych zameranych naraz. Pri zaciatku si si posuval tu gulicku k štyrom smerom. Yardus mag, Sir Rogen bojovnik a Lacrima som mal taky bojovnika.

 

to všetko je pravda ale do hry pak pribehli slabšie postavy a tak mi to tito dvaja bojovnici zachranovali

 

To Lax. : No ale na to, že su zlodeji su až príliš odvážni proste. Ivan je borec, Herbert taky... Kebyze kradnem a vyrastam v kanale tak mam tak pokriveny charakter jak take hovado.

 

Jo a Noldian sa ti proste podaril. Ale to asi bolo tym, ze sic Noldian bol zaporak, tak hlavne pikle sa kuli proti nemu a jeho povaha vynikla iba v par dieloch. 

26.9. 2010 - 22:20 Autor Laxinátor Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Ono je dost těžký, podat čtenáři hlavní postavu jako sraba, co hned zdrhne. Podle ohlasů se mi povedlo vyzdvihnou Noldiana, i když jde o záporáka od kosti. Což beru jako jeden z největších úspěchů, ale asi to muselo přijít, protože mě samotnýmu přirost k srdci. :-) Ale jestli se mi povede někdy něco podobnýho, to je ve hvězdách. Napsat něco, kde je hlavní hrdina strašpytel, to bych asi nezvlád. Je to prostě moc složitý. Parta jen bojovníků je dobrá volba, ale nemyslim, že by v tomto typu příběhu byli schopní přežít vzhledem k tomu, že z většiny průserů je vysekala Minerva. Do něčeho jiného klidně.

Mě se ale Janovy postavy líběj, hlavně teda Ivan. Je sice fakt, že maj občas až moc dobrý výsledky na to, jací to mají být looseří, ale koukněte na takovýho Eragona, to byla mnohem větší lama a za pár týdnů už se cítí být největším kruťákem. A to, že má za prdelí obří dračici na tom moc nemění.

 

Brány Skeladu neznám.

26.9. 2010 - 21:55 Autor Jan III. Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Tak nyní spíš postavy ubírám, než přibírám. Ivana jsem zavřel do vězení a aktivněji se zapojí až ke konci. Minerva se odkloní od Herberta (snad jsi si nemyslel, že jsem ho nechal opravdu umřít) a objeví se až tak od druhé půlky. Ale přibírat budu. Zatím plánuju 1-2 postavy. Oba jsou to žoldnéři, takže jejich povolání je celkem jisté. Odlišní jsou hlavně povahově.

BS takto nebylo vůbec omezeno. Tam je spíš zaměření Boj nablízko, Boj na dálku a Magie. Jediný kdo se jako zloděj prezentoval byl Roland a paklíčovaly se jen jedny dveře. Ale kupříkladu kouzlit mohli klidně všeci. I ten ocelový válečník v čele družiny.

26.9. 2010 - 21:05 Autor BloodTears Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

A co takto napriklad skupina barbarov bez magickych skillov? :D To by byl zaujimavy scenar. Alebo všetko zlodeji bez bojoveho nadania. Proste nevyvazit to dle klasiky magia-boj-obratnost ale v jednej z atribut urobit skupine vyraznu medzeru. Napr. by boli zbabelci alebo ja neviem. Potom sa naskyta moznost rozvrhnut scenar tak, ze casom priberies dalsiu postavu a pod.

 

Tie brany skeldalu som myslel ze su 3 postavy. Mohol si ju zamerat na bojovnika, maga a zlodeja.

 

 

 

26.9. 2010 - 20:08 Autor Laxinátor Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat
Víte, proto je nutný oddělovat klišé a klasiku. Klišé je hodnej a zlej polda a klasika je třeba ten výběr postav v Diablu. Je mezi tím tenká hranice, která je navíc dost subjektivní, ale já se klasice nebráním, někdy jí i vítám, kdežto na klišé jsem alergickej.
26.9. 2010 - 19:52 Autor Jan III. Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Tak mi řekni, jací hrdinové by tam měli být? Jinak já se snažím odlišit hlavně tím, že všichni tři jsou zloději. Každý sice trochu jinak specializovaný, (Herbert-kapsář, vloupačky Minerva-kapsářka Ivan-podvody) ale jsou to především zloději. I když Herbert by neměl zůstat jen u zlodějny.

Jinak zloděj je v každém RPG (většinou to bez něj nejde). Stejně tak mág a válečník do první linie. Tudíž s hrami bych prosil neporovnávat.

PS: Brány Skeldalu 3? Zatím byla jen 1 a 2. V 1 žádná vyhraněná povolání nebyla a 2 byla kombinací adventury a RPG.

PPS: Jedna z hlavních charakteristik postmoderny. Dneska už je klišé všecko.

26.9. 2010 - 19:17 Autor BloodTears Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

to Lax : Celta som čítal na začiatku. To je už hodne dávno

To jan: Warcraft - Den draka - hlavné postavy: mág, elfia hraničiarka, trpaslík (silák), Pán prstenov Boromir, Aramir (siláci), Legolas (obratný elf), Gandalf (mág),  hra Brány Skeldalu 3 postavy silák, mág, zlodej, vyber postav u Diabla/Divine Divinity - zlodej, mág, barbar. Stále do kola to isté, proste mierne klišé

25.9. 2010 - 20:48 Autor Laxinátor Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat
No první půlka toho Janova klišoidního scénáře je začátek mýho románu - Celtus. Nevim, jestli jste to četli, je to tady hozený, ale je to u ledu. Má to být můj majstrštych. Špionážní thriler - fantasy, to tu ještě nebylo. Slibuju hodně originální průběh i konec, jen abychom se toho dožili.
25.9. 2010 - 20:31 Autor Jan III. Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Není to zloděj silák a mág, ale spíš...

zloděj, zloděj/válečník, zloděj/mág.

Mnohem víc klišoidní by mi přišel zoufalec a naprostý chudák, který se cizím přičiněním a naprostou náhodou zaplete do příběhu a dozvídá se, že je předurčen být velkým hrdinou, na konci příběhu ve velkolepém souboji poráží až do morku kostí prohnilého záporáka i s jeho armádou nohsledů a je odměněn krásnou holkou, bohatstvím, slávou a půlkou království.

Jinak parta hlavních postav by se měla rozšířit.

25.9. 2010 - 19:55 Autor BloodTears Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Tak. Precital som všetkých zlodejov aby som sa dostal do obrazu. Hodnotím celú kapitolu. 

Skupinka zlodej, silák a mág ako hlavní hrdinovia mi prijde klišovitá -1

Zápletka vcelku originálna + 1

Výrazové prostriedky + 1

Gramatika 0 

11 diel + 1

 

Takže všeho všudy ak vychádzam zo stredu 5 bodov mi to vychádza na 7.

 

Inak je to veľmi kvalitné dielo 

23.9. 2010 - 17:26 Autor Laxinátor Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

- Tak na Egypt to taky sedí, ale tam nejsou hory. Kamenitá vs. písečná poušť je už jen detail. Ale ten popis mi prostě sednul na jihovýchodní Čínu ve zmenšeném měřítku.

- Jméno je to děsný, ale jinak mi je jedno, jaký je. Stejně jména většinou přelítnu a nevnímám, jak se doopravdy čte. To je jedna zmých vad u čtení.

- Tak podobně taky tvořím jména, ale jen někdy, většinou si prostě představím jak ta osoba nebo místo vypadá, určím jazyk (obecná řeč, elfština,... ) abych věděl styl výslovnosti (melodicky, silově, lámaně, ...) a pak prostě ze sebe vyloudím jakýsi zvuk jehož přepis na písmena mi dá výsledný název. Prostě bych mohl pojmenovat chleba v trpasličtině řekněme kritzl, kdyby se mi to tak líbilo. Mimochodem se mi to líbí, asi to použiju. :-)

22.9. 2010 - 23:35 Autor Jan III. Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Říše Nictobohoro, hlavní město Nictobohorion. Zmíněno bylo již v Rakdemovi č. 2. Vzniklo zkomolením nějakého ruského slovíčka. Už nevím jakého. Pokud ti to vadí, můžu se propříště inspirovat u Finských měst a Islandských sopek. :-))

Žlutá řeka je to proto, že je žlutě zbarvená. Ano, tohle je opravdu moc okaté, ale rozhodl jsem se to tak nechat.

Jen nevím, kde jsi přišel na ty Himaláje. Já to zamýšlel spíš jako Egypt. Říše v polopoušti, jež je závislá na řece. Gobi je spíše kamenitá.

Názvy míst a oblastí vznikaly dosti různě. Uvedu příklady:

1) Osekáváním a zpracováváním názvů existujících měst

Regensburg->Regeten

řeka Kysuca->Les Kysicín

2) Překladem některých slovíček do cizích jazyků a následným komolením. Příkladem budiž Schaften a Auslosan. Základem bylo slovo zemědělství, přeložené do němčiny.

3) Zpracováním jiných slov

Shangri-la->Shalrig-na

4) Podle vlastností daného místa

např. Les Šupin (kdysi dávno jej obývali draci->šupiny, dnes elfská kolonie)

Les Úmluvy (obýván elfy, ti se po několika sporech dohodli s lidmi po dobrém)

Slaná tůň (to je myslím jasné)

5) Už si nevzpomenu

Nekromati používají otroky především na práci, takže celkem normálně. Na pokusy jde ta menší část. Dost se při tom umírá, takže dobrovolníků není zrovna moc. Proto se používají otroci. Především ti vzpurní. Co s nimi dělají vám zatím neřeknu. Je to součástí příběhu. :-))

Má to spíše příběhový význam. S kouzlem "Kouzelný zámek" se ještě setkáme, stejně jako se jménem "Mirtekaragain" (odtud MK). Obě věci spolu dost souvisí a jsou součástí kostry příběhu.

22.9. 2010 - 19:19 Autor Laxinátor Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Jinak moje průměrný hodnocení Žoldáků je 6,666 periodických na díl. Počtám remaky prvních pěti dílů, ty původní ne.

A celkově si myslím, že to mezi 6,5 a 7 body vážně je, takže docela shoda.

22.9. 2010 - 19:09 Autor Laxinátor Napsat vzkaz Napsat vzkaz Reagovat Reagovat

Tak a jedem do závěru, minulým dílem jsi nastavil vysokou laťku, tak doufám, že se překonáš.

Na čárky kašlu, jen hrubky budu kritizovat...

 

Nictobohorion - co to je kurňa za místo? Nechtěl bych to psát na pohled jako adresu. :-))

 

1. odst... To mi přijde jako kombinace Ghobi, Himalájí a Chuang-Che. Ty vážně nejsi moc originální v těchto věcech a inspiruješ se  v našem světě. To ale nevadí, není to kritika, jen konstatování.

 

2. odst... Chudáci otroci, nekromant je zrovna druh pána, kterýho bych fakt nechtěl.

 

4. odst... Přesto cestu nebo Přes to všechno cestu, nic mezi nejde.

 

Přišle... to má být asi přišel.

 

... jedná nejen o ... doplnit na  ...jedná se nejen o...

 

... pomalu se chystal o odchodu... Spíš ... pomalu se chystal k odchodu.


No, faktické výtky k tomu nemám, ale svojí dávku druhých mocnin trojky jsem dnes vyčerpal, stejně je to jen kecací úsek. A docela nudný. Teda místy.

 

8 bodů.

 

 

Přispívat mohou pouze registrovaní hráči. Pokud ještě nemáte svůj účet, tak se zaregistrujte.